Halaman

(1)

Ahad, 1 Mei 2011

KARNIVAL TANJUNG LEMAN



Jom3 ke karnival  Tanjung Leman,Mersing ....start 6 mei sampaaiiiiii ke 8 mei..huhu..
bawak laa adik,abang,kakak,mak ayah,sepupu sepapat dan sedara mara semua kerabat laa senang!! Apa yang ada??Haahh...ada karnival laa..haha!! tak2..ada macam2 lah acara menarik ada gerai jualan dan pameran,pemeriksaan kesihatan percuma,karaoke,ceramah agama,mewarna,memasak dan cabutan bertuah... Alaaa...sama jer macam Karnival Jom Heboh tu ...Ada juga artis jemputan buat persembahan dengan persembahan tarian Kebudayaan..ikutkan baby nak pergi tapi tak ada siapa yang nak bawakkan..
Abang dah tentu2 pergi dengan kawan2 dia..tak akan nak mencelah ikut sekali malu lahh...

Selain tu,Sukaneka pun ada..Tarik tali,tarik Upeh(huhu teringat masa dulu2 main tarik upeh dngan abang),Chicken dance,KFC Chicky,pertunjukan perahu layar,Paintball(Hahaha,yang ni baby suka sangat3) dan macam2 lagilah..korang nak tahu korang pergilah..yang mana dekat dengan mersing tu..Alaa,boleh sangat..dekat jer.


Kalau nak tahu lebih lanjut korang tengok r event dia tu..tapi kalau tak nampak ermm..tengok jelah kat website dia.. Alahaii,kat metro pun ada kan dapat sekali masa beli paper..huhu..baby saja inform kan manalah tahu ada yang tak tahu lagi ...kan3??hehee
ok..nanti kalau ada apa2 lagi baby post kan lagi kat Blog ni..













BABYHONEYZ.BLOG

Tiada ulasan:

Catat Ulasan